زمستان 1392 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : برزگر بفرویی، کاظم ؛ شیخ الاسلامی، علی ؛
(19 صفحة - من 6 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییپرسش نامه ی محیط یادگیری سازنده گرا
-
مؤلف : بهزاد پور، سمانه ؛ مطهری، زهرا سادات ؛ گودرزی، پگاه ؛
(18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای پرخطرتاب آوریانگیزه ی پیشرفت
-
مؤلف : حجازی، الهه ؛ صادقی، ناهید ؛ شیرزادی فرد، میثم ؛
(19 صفحة - من 43 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی ذهنیباورهای اساسیادراک از روابط والدینی
-
مؤلف : درتاج، فریبرز ؛
(19 صفحة - من 62 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیروش تدریس سنتیروش تدریس مبتنی بر بازیانگیزه ریاضی
-
مؤلف : رحمانی، سامان ؛ مصر آبادی، جواد ؛ زوار، تقی ؛
(17 صفحة - من 81 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیبی انضباطیذهن خوانی
-
مؤلف : شکوهی یکتا، محسن ؛ اکبری زردخانه، سعید ؛ شاه محمدی، خدیجه ؛
(20 صفحة - من 98 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:سلامت روانیروش های تربیتیکنترل خشمروش حل مسئله
-
مؤلف : عاشوری، جمال ؛ آزاد مرد، شهنام ؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛ معینی کیا، مهدی ؛
(19 صفحة - من 118 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیهوش معنویراهبردهای شناختی و فراشناختیجهت گیری هدف های پیشرفت
-
مؤلف : فراهینی، ندا ؛ افروز، غلام علی ؛ رسول زاده طباطبایی، سید کاظم ؛
(17 صفحة - من 137 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتتیزهوشفرزندپروریکمرویی
-
مؤلف : فرزانه، جبرائیل ؛
(16 صفحة - من 154 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیآموزش از راه دوردانش آموزانبرنامه ریزی درسیخودآموزی