تیر 1394 - شماره 12
-
مؤلف : عباسی، حجت اله ؛
(14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات اقناعیگونه شناسی ارتباطاتفرایند اقناعمدل ارتباطات اقناعی
-
مؤلف : صفایینژاد، قاسم ؛
(16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:اقناعنظریه های اقناعکاربرد اقناع در رسانهتولید هوشمند و توزیع هدفمند پیام
-
مؤلف : امیری، عبدالرضا ؛ مؤمنی، داود ؛
(12 صفحة - من 39 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتاقناع اجتماعیاقناعنظریه های متقاعدسازیکوشش درخوراستدلال مرکزی و پیرامونیپروپا گاندا
-
مؤلف : مهربانی فر، حسین ؛ بشیر، حسن ؛
(16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:نشانه شناسیتبلیغات تجاریاقناعشرکت ال جی
-
مؤلف : امیری، عبدالرضا ؛ شفیعیان، نازیلا ؛
(10 صفحة - من 83 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:زبانزبان شناسیتحلیل گفتماناقناعزبان اقناعی رسانه
-
مؤلف : البرزی، هادی ؛
(8 صفحة - من 93 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دریافتدیدگاه مخاطب محوردیدگاه رسانه محورنظریه کاشتاخبار حوادث
-
(12 صفحة - من 101 إلی 112 )