تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2
-
مؤلف : رضایی راد، مریم ؛ رضایی، پرستو ؛
(10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:تعلیمتربیتدانش آموزانکتاب های درسیهیجانات
-
مؤلف : پاکدل، فاطمه ؛ شهرکی پور، حسن ؛ فرزانجو، محمد ؛
(8 صفحة - من 11 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیبهره وریچالش های آموزش و پرورش
-
مؤلف : باباپور، سمانه ؛
(10 صفحة - من 19 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیعاطفه مثبتعاطفه منفیکودکان دارای اختلال شنوایی
-
مؤلف : یعقوبی، نور محمد ؛ اورعی یزدانی، بدرالدین ؛ روشن، سید علیقلی ؛ نامدار جویمی، احسان ؛ نوری، همایون ؛ پورحسن، ریحانه ؛ بنی اسدی، مریم ؛ دقتی، عادله ؛ مهدی بیگی، نجمه ؛
(22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:شادیاحساسات مثبتخود مراقبتیتعاملات لذت بخششرکت در فعالیت های معنادارمقبولیت ساختاری
-
مؤلف : طالبیان، مریم ؛
(14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تعلیم و تربیتفناوری اطلاعاتبرنامه ریزی درسی
-
مؤلف : فیروزفر، ایرج ؛ عالی شیرمرد، عبداله ؛
(8 صفحة - من 65 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:شناختیادگیرییادگیری موقعیتیسازنده گراییشناخت موقعیتی
-
پیش بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی براساس میزان باورهای غیر منطقی و سازش پذیری مادران
مؤلف : شریف پور، انسیه ؛
(8 صفحة - من 73 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:باورهای غیرمنطقیانگیزش تحصیلیسازش پذیری
-
كاتب مسؤول : عنافچه، شهلا ؛
(8 صفحة - من 90 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:سوء مصرف موادتصمیم گیری مخاطره آمیزایدز
-
مؤلف : آزادی، مریم ؛
(11 صفحة - من 98 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاریجامعه پذیری سازمانی
-
كاتب مسؤول : مشیری فر، تینوش ؛
(16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:معنویتامیدبرنامه ریزیامید درمانیمادران کودکان مبتلا به سرطان
-
كاتب مسؤول : ناجیانی، زهره ؛
(11 صفحة - من 125 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:پایبندی مذهبیسبک های دفاعیتحمل پریشانی
-
مؤلف : فلاح تفتی، محدثه ؛ پارسا مهر، امراله ؛ فلاح تفتی، سمیه ؛
(10 صفحة - من 136 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:اعضای هیئت علمیسرمایه فکریخلاقیت سازمانی
-
مؤلف : پرویزیان، مهرناز ؛
(12 صفحة - من 146 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیریخودکار آمدیبرنامه روانی آموزشی
-
كاتب مسؤول : جعفرپور، سهیلا ؛ مؤلف : فیروزی، اسماعیل ؛
(9 صفحة - من 158 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیهوش هیجانی و کیفیت زندگی