تابستان 1396، شماره 32 التصنيف C (Azad University)
-
مؤلف : حمیدی فر، فاطمه ؛ زمانی مزده، مهدی ؛ فهیمی نجم، طاهره ؛
(26 صفحة - من 15 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتارزشیابییادگیریمحتوای آموزشیروش تدریسمحیط فیزیکیآموزشگر
-
مؤلف : حسنی، رفیق ؛ جمالی، اختر ؛ تقی پورظهیر، علی ؛ رهگذر، علی ؛
(23 صفحة - من 41 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:مدل رتبهبندی مدارس متوسطهشاخص پیشرفت تحصیلیشاخص فقر تحصیلی
-
مؤلف : ستاری، عباس ؛ عبداللهی، محبوبه ؛
(20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیبهره وریهوش سازمانی
-
مؤلف : شاهسوند، سحرناز ؛ والا، رضا ؛
(17 صفحة - من 111 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:افت تحصیلیشبکه های اجتماعی آنلاینآمادهسازی امتحان
-
مؤلف : میری، افشین ؛ فرهادی راد، حمید ؛ پارسا، عبدالله ؛
(18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش شغلیمدارس ابتداییویژگیهای جمعیت شناختی
-
بررسی رابطه عوامل تاثیرگذار یادگیری سازمان بر تعهد سازمانی کارکنان درشعب بانک ملی ایران شهر خرم آباد
مؤلف : هاشمی، محمدرضا ؛ اسلامبولچی، علیرضا ؛ جوزی، نرگس ؛
(16 صفحة - من 147 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:تعهدسازمانیخرم آبادبانک ملی ایرانیادگیری سازمان
-
مؤلف : اسدی، محمود ؛
(15 صفحة - من 163 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتیبانک مسکنسکوت سازمانی