-
1.
مؤلف : حسینی هاشم زاده، داود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشترینگرش به کارکنان بانکنگرش به قوانینمقررات وبانکپایگاه مشتریمشتریبانکرضایتمشتریانرضایت مشتریانتسهیلاتکارکنان بانک
-
2.
مؤلف : حسینی هاشم زاده، داود ؛
مجلة:مدیریت دولتی»پاییز و زمستان 1389، دوره دوم - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتجو سازمانیرضایت شغلینیازهابانک صنعت و معدنپایگاه اقتصادیادراک برابریکارکنانپژوهشمرحله