-
1.
مؤلف : زارعی قرکانلو، قاسم ؛ مشبکی، اصغر ؛ کردنائیج، اسد الله ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1393 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 43 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی تبلیغاتتخصیص رسانهانتخاب رسانه تبلیغاتیتبلیغاترسانهصنعت قطعهسازی خودرورفتار مصرفکنندگانرسانه تلویزیونبودجه
-
2.
مؤلف : فرشادبخت، فرامرز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسد الله ؛
مجلة:کارآگاه»تابستان 1391، سال پنجم - شماره 19 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 52 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی شبکه ایشرکت های هرمیبازاریابی چندسطحیطرحهای هرمینظریه ی نشر نوآوری