-
1.
مؤلف : میرزاده، اکبر ؛ شهبازی، محمد ؛ جواهری کامل، مهدی ؛
مجلة:تدبیر»مهر 1388 - شماره 209 (6 صفحة - من 29 إلی 34 )
-
2.
مؤلف : نجات، سید امیر رضا ؛ کوثرنشان، محمد رضا ؛ میرزاده، اکبر ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1388 - شماره 35 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 72 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانرفتار شهروندی سازمانیکیفیت خدماتمشتریمشتریانادراک مشتریان از کیفیت خدماتOCBs