-
1.
مؤلف : عابدی، احمد ؛ عریضی، حمید رضا ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجلة:دانشور رفتار»اسفند 1384 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تدریسمعلمدوره ابتدایینظریه های یادگیری
-
2.
مؤلف : سبحانی نژاد، مهدی ؛ سربازیان اسفندآباد، رقیه ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»بهار 1397 - شماره 48 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابییادگیریمعلمفرآیند یاددهیمدل اشور
-
3.
مؤلف : ملازهی، اسماء ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1393 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:دانشفناوری اطلاعات و ارتباطاتمهارتمعلممعلمانکارشناساناعضای هیئت علمی
-
4.
مؤلف : سبحانی نژاد، مهدی ؛ ملازهی، اسماء ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1391 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 42 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتمعلمچارچوب نظریبرنامه ریزی درسی مدارس
-
5.
مؤلف : سبحانی نژاد، مهدی ؛ زمانی منش، حامد ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1391 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 68 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیمعلمابعاد و مولفه های معلم اثربخش
-
6.
مؤلف : ملازهی، اسماء ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1393 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:دانشفناوری اطلاعات و ارتباطاتمهارتمعلم