الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 2 |
روانشناسی 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 4 |
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : پیشگو، حسین ؛ مؤلف : ملازهی، اسماء ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1398 - شماره 99 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 597 إلی 620 )
الکلمات المفتاحية:آموزش کتابخوانیانگیزۀ مطالعهمطالعۀ غیردرسیمطالعـهدانشآموزانکتابمطالعهبـه
-
2.
مؤلف : ملازهی، اسماء ؛ یداله زاده، عهدیه ؛
مجلة:رویش روان شناسی»دی 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 147 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بخشودگیمدارای اجتماعیراهکارهای معلمیپرورش بخشودگیدانشآموزان
-
3.
مؤلف : ملازهی، اسماء ؛ کریمی، فاطمه ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1397 - شماره 13 ISC (29 صفحة - من 103 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:معلمانفناوری اطلاعات و ارتباطاتاشتراک دانشاعتبارسنجی
-
4.
مؤلف : ملازهی، اسماء ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1393 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:دانشفناوری اطلاعات و ارتباطاتمهارتمعلممعلمانکارشناساناعضای هیئت علمی
-
5.
مؤلف : ملازهی، اسماء ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1393 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:دانشفناوری اطلاعات و ارتباطاتمهارتمعلم
-
6.
مؤلف : سبحانی نژاد، مهدی ؛ ملازهی، اسماء ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1391 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 42 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتمعلمچارچوب نظریبرنامه ریزی درسی مدارس