-
1.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد دانش مدیریت دانش جریان دانش سازمان کتابخانه سطوح بلوغ کتابخانه های دانشگاهی
-
2.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛ نوشینفرد، فاطمه ؛ حریری، نجلا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1397 - سال هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکتابخانههای دانشگاهیجریان دانشبلوغ مدیریت دانشابعاد دانش
-
3.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1382 - شماره 24 ISC (3 صفحة - من 14 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:کتاب درمانیادبیات کودکانتحلیل محتوایی داستان های کودکانكتابخانههاي دانشگاهيدانشگاه آزاد اسلامياستانداردهاي كتابخانههاي دانشگاهياستانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایراناطلاعاتدانشگاهیمطابقت
-
4.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اشتراک دانش مدیریت دانش عوامل فردیکتابخانه های دانشگاهی موانع اشتراک گذاری دانش.
-
5.
مؤلف : اکبری، عسگر ؛ حریری، نجلا ؛ كاتب مسؤول : نوشین فرد، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1398 - (ویژه نامه مدیریت دانش) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکتابخانه های دانشگاهیبلوغ مدیریتموانع جریان دانشمدل بلوغ مدیریت دانشدانشمدیرانجریان دانشبلوغ مدیریت دانش