-
1.
مؤلف : احمدی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1398 - شماره 36 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریرضایت مشتریپیوندهای بازاریابی رابطهمندسهم مشتری
-
2.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 81 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهانسهم مشتریاستراتژی های بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان