-
1.
مؤلف : صباغیان، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1380 - شماره 23 و 24 ISC (21 صفحة - من 234 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:اسلاممدیرایجاد انگیزهرفقانگیزشمدیریتمشورتحضرت علی ( ع )تشویق
-
2.
مؤلف : صباغیان، علی ؛ فیروزی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1383 - شماره 32 و 33 ISC (13 صفحة - من 168 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتآموزشتوسعه نیروی انسانیسازمانهامدیرانفناوریجهانی شدندانشعصر اطلاعات
-
3.
مؤلف : صباغیان، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1393 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 55 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی خدماتعناصر بازاریابیبازاریابی سینماسینمافیلممدلپژوهشمدل آمیخته بازاریابیتولیدفروش فیلم
-
4.
مؤلف : صباغیان، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1381 - شماره 28 و 29 ISC (17 صفحة - من 77 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشکارآییانگیزهاسلامانسانمادیقرآن کریمخداایجاد انگیزه
-
5.
مؤلف : صباغیان، علی ؛ فیروزی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»1384 - شماره 35 ISC (10 صفحة - من 169 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:بیمهبیمههای زندگیبیمهگراطلاعاتحققرارداد بیمهخسارتبیمهنامهبیمهشده
-
6.
مؤلف : صباغیان، علی ؛ فیروزی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1385 - شماره 37 ISC (17 صفحة - من 144 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:مدرنیسممدرنپستمدرنیسمپستپستمدرنسازمانمدیریتمدرنیتهمکتبپست مدرنیسم