-
1.
مؤلف : محمودی، محمدتقی ؛ طاهری، مریم ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1389 - شماره 27 ISC (22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:کارآییکارآیی درونیارزیابی.
-
2.
مؤلف : محمودی، محمدتقی ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1391، سال هفتم - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگمطالعات فرهنگيﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﻲمطالعات فرهنگ برنامه درسي
-
3.
مؤلف : محمودی، محمدتقی ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار و تابستان 1390 - شماره 28 و 29 ISC (13 صفحة - من 96 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواتعلیمات اجتماعیآموزش شهروندیشهروند انتقادیتحلیل تصاویر
-
4.
مؤلف : دانشوریان، ناهید ؛ سیادت، سید علی ؛ محمودی، محمدتقی ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»پاییز 1392 - شماره 32 (13 صفحة - من 51 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیسرمایه فکریسرمایه ارتباطیسرمایه ساختاریجهت گیری ارزشی
-
5.
مؤلف : محمودی، محمدتقی ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»پاییز 1390 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (15 صفحة - من 183 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:دوزبانگیسواد خواندندانشآموزان دوزبانهدانشآموزان تک زبانهمطالعه پرلز
-
6.
مؤلف : فهامی، منیژه ؛ محمودی، محمدتقی ؛ واصفیان، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1392 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیشهرکردهوش سازمانیاعضای هیات علمی دانشگاه
-
7.
مؤلف : دهباشی، مهدی ؛ جعفری، ابراهیم ؛ محمودی، محمدتقی ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1386 - شماره 16 ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تعلیم و تربیت پسامدرنجیرومعلمان بهعنوان روشنفکرانمطالعات فرهنگیتعلیم و تربیتپسامدرنمعلمانتعلیم و تربیت انتقادیانتقادیبرنامهء درسیمدرنیته