-
1.
مؤلف : شالچی، بهزاد ؛ رضاپور، یوسف ؛ بابا پور خیرالدین، جلیل ؛ اصل محمد علیزاد سردرودی، محمد ؛ عبدالهی، فرهاد ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1393 - شماره 119 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:self-purificationregulated learning strategiesmath problem solvinghigh school students
-
2.
مؤلف : رضاپور، یوسف ؛ محمودی، فیروز ؛ كاتب مسؤول : بیرام زاده، مریم ؛
مجلة:آموزش پژوهی»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (11 صفحة - من 23 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیبرنامه درسی اجراشدهدبیران متوسطهشهرستان نقدهبرنامه درسی اجراشدهابعاد هویت ملیدبیران
-
3.
مؤلف : هادی، رضا ؛ رضاپور، یوسف ؛ سلمان پور، صدیقه ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیکیفیتمدل کانوشاخص های سنجشکیفیت آموزشیدانشجویانادراکاتدانشگاهکیفیت آموزش عالیبهبود کیفیت آموزشی
-
4.
توصیف تجارب و ادراک معلمان و کارشناسان از آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی مناطق روستایی کلیبر
مؤلف : بشیری حدادان، گلثوم ؛ محمودی، فیروز ؛ رضاپور، یوسف ؛ ادیب، یوسف ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:ادراک کارشناسان آموزشیتجارب معلمان چندپایهکلاسهای چند پایه
-
5.
مؤلف : رضاپور، یوسف ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرییاددهیارزشیابی توصیفیپوشه کاربازخوردهای توصیفیملاک بیست گراییدانشآموزانآزمونطرح ارزشیابی توصیفی