-
1.
مؤلف : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ كاتب مسؤول : کریمی، اوژن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 129 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
2.
مؤلف : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ کریمی، اوژن ؛ هاشم نیا، شهرام ؛
مجلة:آموزش مدیریت دولتی»تابستان 1401 - شماره 14 (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسب وکار اینترنتیمدلاستراتژی بازاریابی دیجیتالاطلاعاتدلفیبرندسازی دیجیتال
-
3.
مؤلف : محمدی زاده، عبدالکریم ؛ کریمی، اوژن ؛ كاتب مسؤول : ملکی مینباش زرگاه، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1402 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:صنعت پتروشیمیبرنامهریزی منابع سازمانروش داده بنیادهمگامیبهینهسازی فروشرویکرد آمیخته