-
1.
مؤلف : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1396 - شماره 91 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 61 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازیبانک رفاهتبلیغات تلویزیونیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
-
2.
مؤلف : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1396، سال چهاردهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (23 صفحة - من 96 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:جامعهمدلسازیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند