-
1.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ عماری، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1393، سال نهم - شماره 22 (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
-
2.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ حریری، مه سا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1391، سال هفتم - شماره 15 (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
-
3.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ اکبرپور، زهره ؛ حمدی، کریم ؛ محمدزاده رستمی، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماترضایتمندی مشتریفناوری های خود - خدمت
-
4.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ کاری، مهرزاد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1385، سال اول - پیش شماره 1 (22 صفحة - من 61 إلی 82 )
-
5.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ صفوی، بیژن ؛ احمدی، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1387، سال سوم - شماره 5 (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
-
6.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ امیدزاده، رضوان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1392، سال هشتم - شماره 20 (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
-
7.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحید رضا ؛ محمدی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
-
8.
مؤلف : بیات، شهرام ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ كاتب مسؤول : زمانیمقدم، افسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (13 صفحة - من 2 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیصنایع تولیدیاثربخشی آموزش
-
9.
مؤلف : حمدی، کریم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حاجی محمدعلی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1392، سال هشتم - شماره 18 (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
-
10.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ عطاالهی، پروانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاييز و زمستان 1386، سال دوم - پیش شماره 3 (15 صفحة - من 89 إلی 103 )