-
1.
مؤلف : فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1389، سال دوم - شماره 8 (17 صفحة - من 77 إلی 93 )
-
2.
مؤلف : ستوده، محمدکاظم ؛ فریدچهر، الهام ؛ امیرحسینی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1392 - شماره 17 (17 صفحة - من 47 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:عوامل انگیزشینام تجاریدرگیری ذهنی خریدعوامل جمعیتشناختی و بازاریابی
-
3.
مؤلف : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 388 إلی 408 )
الکلمات المفتاحية:پارادایم تفسیریرفتار مصرفکنندهروش کیفیشبکه خزانهکنارگذاری محصولمحصولکنارگذاری کالاسازهگذاریمصرفکننده