-
1.
كاتب مسؤول : شفیعیون، رسول ؛ مؤلف : اسدی مبارکه، جواد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (16 صفحة - من 771 إلی 786 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریددانش محصولتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
2.
مؤلف : طلوعی، عباس ؛ متقی، هایده ؛ شفیعیون، رسول ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1389 - شماره 45 ISC (14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:پایداریبهبود مستمربهبود فرآیندفرآیند عملیاتعوامل تقویت کننده پایداری