-
1.
مؤلف : احمدی فرد، کاظم ؛ خانلری، امیر ؛ معصومی خلجی، حمیدرضا ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»بهمن 1397 - شماره 15 (13 صفحة - من 15 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خریدهویت برندترجیح برندرضایتمندی از برند
-
2.
مؤلف : قاسمی، زهرا ؛ خانلری، امیر ؛ معصومی خلجی، حمیدرضا ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»بهمن 1397 - شماره 15 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتاستراتژی زنجیره تامینرضایتمندی مشتریانفناوری زنجیره تامین