-
11.
مؤلف : فخری، زهرا ؛ رضایی، عاطفه ؛ پاکدامن، شهلا ؛ ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»بهار 1392 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎورﻫﺎی ﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪیاﻫﺪاف ﭘﯿﺸﺮﻓﺖﻋﺎﻃﻔﻪ ﻣﺜﺒﺖ و ﻣﻨﻔﯽﺗﺤﺼﯿﻠﯽروانﺷﻨﺎﺳﯽPsychology
-
12.
مؤلف : ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:رشد معلم»اسفند 1401 - شماره 352 (2 صفحة - من 12 إلی 13 )
-
13.
مؤلف : ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:پژوهش نامه اسلامی زنان و خانواده»پاییز 1400 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 75 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان دخترویژگی های روانسنجیباورهای مقابله ایرفتارهای مقابله ای
-
14.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، سارا ؛ مؤلف : اسماعیلی، محمد ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 418 إلی 439 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستیتابآوریبهزیستی روانشناختیآموزش نیرومندیهای منشیبهزیستی روانیآموزش نیرومندیهای منشینوجواناندانشآموزان
-
15.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»خرداد و تیر 1401 - شماره 54 التصنيف A (Azad University/ISC (13 صفحة - من 111 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:فرایند تدریسنظریه فعالیتشایستگیهاتدریس آنلاینمعلمانتدریس آنلاینیادگیری آنلاینپژوهش
-
16.
كاتب مسؤول : جلیلی، راضیه ؛ مؤلف : تنها، زهرا ؛ ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 550 إلی 572 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواکتاب علوم تجربیمعرفتشناسی شخصیدورة دوم ابتداییکتاب درسی علوم تجربیدانشکودکانپژوهشدانستن
-
17.
مؤلف : ابراهیمی، دکتر سارا ؛
مجلة:رشد معلم»اردیبهشت 1402 - شماره 354 (3 صفحة - من 38 إلی 40 )
-
18.
مؤلف : ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:رشد معلم»فروردین 1402 - شماره 353 (3 صفحة - من 45 إلی 47 )
-
19.
مؤلف : فولادی، فاطمه ؛ پورشهریار، حسین ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، سارا ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»بهار و تابستان 1402، سال سی ام - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ادراکوالدگری هلیکوپتریکفایت روانسنجینواجوانان دختر
-
20.
مؤلف : ابراهیمی، سارا ؛ پاکدامن، شهلا ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1395 - شماره 48 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 156 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیعلاقه به مطالعهیادگیری خودنظم داده شدهنظم دهی بیرونیو راهبردهای پردازش اطلاعات