-
1.
مؤلف : کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ دستا، مهدی ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1391 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای خودتنظیمیاهداف پیشرفتحل مساله ریاضی .عملکردعملکـردفراشناختیانگیزشیاهـدافاهداف
-
2.
مؤلف : براتی، زهرا ؛ فرزاد، ولی اله ؛ صالح صدق پور، بهرام ؛ تجلی، پریسا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1399 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریاهداف پیشرفتخودکارآمدی تحصیلیارزش های تحصیلیدانشجویانپرسشنامهارزشپژوهش
-
3.
مؤلف : نیکدل، فریبرز ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ عربزاده، مهدی ؛ کاوسیان، جواد ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1392 - شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتالگوی ساختاریهیجانهای مثبت و منفیراهبردهای خودگردانی یادگیریهیجانراهبردهایجهتگیری هدفی تبحریجهتگیری هدفی عملکردیجهتگیری