-
1.
مؤلف : رضائی، لیلا ؛ احدی، حسن ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1394 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیانگیزش پیشرفتابعاد الگوی یادگیریپردازش اطلاعات
-
2.
مؤلف : رضائی، لیلا ؛ احدی، حسن ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»پاییز 1394 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 34 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان متوسطهسبک های یادگیری کلبانگیزش پیشرفت