-
1.
مؤلف : میرا، ابوالقاسم ؛ کریمی، ساناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی قیمتگذاری دسته ایاستراتژی قیمت گذاری نفوذ در بازارلوازم خانگی کوچکمنحنی عمر محصولاستراتژی قیمت گذاری تخفیفیاستراتژی قیمت گذاری
-
2.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ میرا، ابوالقاسم ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 107 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات رو در روبازخور مشتریدانش از مشتریمدیریت دانش مشتریمصرف کنندگان پیشگام