-
1.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 التصنيف د (Ministry of Science (17 صفحة - من 181 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدقصد خرید مصرفکننده
-
2.
مؤلف : اعظمی، محسن ؛ كاتب مسؤول : آینه، معصومه ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهبازاریابی رسانه های اجتماعی