-
1.
مؤلف : اعظمی، محسن ؛ كاتب مسؤول : آینه، معصومه ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیدرک مصرف کننده
مؤلف : اعظمی، محسن ؛ كاتب مسؤول : آینه، معصومه ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیدرک مصرف کننده