-
1.
كاتب مسؤول : شیخ الاسلامی، علی ؛ مؤلف : سیداسماعیلی قمی، نسترن ؛ بشیرگنبدی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 54 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:مداخلهی رایانه-محور کاپیتانلاگعملکرد برنامهریزی-سازماندهیاختلال یادگیری خاصدانشآموزانبرنامه
-
2.
مؤلف : سید اسماعیلی قمی، نسترن ؛ شیخ الاسلامی، علی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:افسردگیاضطرابدانش آموزانکم توان ذهنیآزمون ترسیم آدمک
-
3.
مؤلف : شیخ الاسلامی، علی ؛ سید اسماعیلی قمی، نسترن ؛
مجلة:روان شناسی مدرسه»تابستان 1393 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 104 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحانمهارتهای مطالعهذهنآگاهیکاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی
-
4.
مؤلف : سید اسماعیلی قمی، نسترن ؛ کاظمی، فرنگیس ؛ پزشک، شهلا ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 131 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:فشار روانیمادرانذهنآگاهیبرنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهیکودکانِ کمتوانذهنیکاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهیمادران کودکان کمتوان ذهنی