-
1.
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛ خوش گویان فرد، علی رضا ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1394 - شماره 82 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ساختارگراییپساساختارگراییرولان بارتژرار ژنتفرمالیسم روسیروایتفیلمداستانرواییراویروایـتمخاطب
-
2.
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1386 - شماره 52 ISC (26 صفحة - من 137 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:جامعه پذیریارزش ها و هنجارهای اجتماعی و خانواده
-
3.
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛ محمدی شکیبا، عباس ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1393 - شماره 80 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگارتباطات انسانیشبکه های اجتماعیارتباطاتذهنیتهـای اجتمـاعیکاربرانشـبکههـای اجتمـاعی
-
4.
كاتب مسؤول : بهمنی، مهرزاد ؛ مؤلف : مهدیزاده، سیدمحمد ؛ اکبرزاده جهرمی، سیدجمالالدین ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»زمستان 1401 - شماره 92 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 317 إلی 345 )
الکلمات المفتاحية:سوژهSubjectگفتمان مسلطPolitical IslamDominant Discourseمخاطب نخبهگفتمان معارضاسلامسیاسیگفتمان لیبرال- دموکراسیElite audienceConflicting discourseLiberal-democracy discourseگفتمانگفتمـانهـابـابـههــابــاکـه
-
5.
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛ محمدی شکیبا، عباس ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1394 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 71 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیخودگشودگیشبکه های اجتماعی موبایلیحباب فیلتر مقدمه و طرح مسئلهکاربرانارتباطات انسانیاطلاعات
-
6.
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛ سجودی، فرزان ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1394 - شماره 26 ISC (22 صفحة - من 149 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:بازنماییپدرسالارینشانهشناسیمردانگیهویت جنسیتیسریال تلویزیونیمردانزنانمجموعه تلویزیونی ستایشسریالهویترمزگانجنسیتیرسانهها
-
7.
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1396 - شماره 90 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 93 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:پدرسالاریمردانگیدلالت ضمنیدلالت آشکارهژمونیک
-
8.
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1391 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 159 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به مصرفملیگرایی مصرفیاعتماد به تبلیغاتنگرش مصرف کنندگان