کلمة المفتاح اعتماد به تبلیغات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نجاتی رشتآبادی، حجت ؛ دل افروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 92 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیاعتماد مشترینظریه دادهبنیاداعتماد به تبلیغاتتبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچینتبلیغاتمشتریاعتماداطلاعاتبلاکچینفناوری
-
2.
مؤلف : بهمنی، مهرزاد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1391 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 159 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به مصرفملیگرایی مصرفیاعتماد به تبلیغاتنگرش مصرف کنندگان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های ارتباطی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)