-
1.
مؤلف : خاتمی فیروز آبادی، علی ؛ عسکری پور، حسین ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1392 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 71 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریفرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)گردشگری ساحلیسواحل جنوب ایران
-
2.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1393 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 39 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبازاریابی سبزتمایل به پرداختقصد خریدمحصولات سبز
-
3.
مؤلف : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
4.
مؤلف : بخشنده، قاسم ؛ عباس پور، جعفر ؛ چیت ساز، علی ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلرهبری تحول آفرینتوانمندسازی روان شناختی
-
5.
كاتب مسؤول : حمیدی، ایدا ؛ مؤلف : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1394 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاریسلامت سازمانی
-
6.
مؤلف : ترکستانی، محمدصالح ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:پوشاکنگرشقصد خریدمحصولا وارداتی