-
1.
مؤلف : قیاسوند، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 33 (جلد سوم) (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:رضایت آنلاین مشتریسهولت آنلاینتمایلات رفتاریتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
2.
مؤلف : یزدی، صبا ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 26 (جلد پنجم) (10 صفحة - من 64 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریصنعت بانکداریمدیریت دانشهوش سازمانیعملکرد مالی سازمان
-
3.
مؤلف : کاظمیان، محسن ؛ حبیبی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (19 صفحة - من 58 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:سودمندی درک شدهسهولت استفادهتمایل مشتریاننگرش مشتریانتصویر اجتماعی استفادهموبایل بانک تجارت
-
4.
مؤلف : قربانی، علی ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 22 (جلد اول) (22 صفحة - من 90 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریقصد رفتاری و تلورانس قیمتتعهد مشتری
-
5.
بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد سازمانی و مشتریمداری در صنعت بیمه (نمونه موردی: شرکت بیمه سامان)
مؤلف : اباذریان طهرانی، محمد ؛ حبیبی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (21 صفحة - من 77 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمداریعملکرد سازمانیهویت سازمانیبیمه سامان