-
1.
مؤلف : عصاریان، محمد امین ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 92 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیبازاریابی اجتماعیرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادفروشگاههای آنلاین
-
2.
مؤلف : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 110 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیرینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریمدلکارآفرینی