-
1.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وجدان کاریرفتار شهروندی سازمانیکیفیت ادراک شدهنوع دوستیآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندفضیلت مدنیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردی
-
2.
مؤلف : هرندی، عطاءاله ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:وجدان کاریرفتار شهروندی سازمانیتصویر برندنوع دوستیفضیلت مدنیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردی