-
1.
كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛ مؤلف : موسوی زاده، سیده مریم ؛ میر، سعید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نقشۀ شناختی فازیقبیلهگراییتعصب به برندقبیلهگرایی برندعشق به برند
-
2.
مؤلف : شریعت نژاد، علی ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ صالح آبادی، شقایق ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 55 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:قبیلهمدلسازی ساختاری تفسیریقبیلهگرایی برندقبایل برندحمایت از تولیدات صنایع داخلیبرنـدبرنــدبـه