-
1.
كاتب مسؤول : زنگنه، حسین ؛ مؤلف : امیدی پشتیری، معصومه ؛ پورجمشیدی، مریم ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»بهار 1401 - شماره 15 (29 صفحة - من 78 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان دوره ابتداییبومشناسیمرور نظاممندیادگیری رسمیپژوهشاطلاعاتآموزشمطالعات
-
2.
مؤلف : حیدری، جمشید ؛ پورجمشیدی، مریم ؛ زنگنه، حسین ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1395 ، دوره ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:اصل زایگارنیکیادسپاریبازآفرینی شناختینمایش خلاقهدیه
-
3.
مؤلف : زنگنه، حسین ؛ پور جمشیدی، مریم ؛ ولایتی، الهه ؛ ابوالقاسمی، ابراهیم ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»پاییز 1394 - شماره 4 (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوای کیفیبارشناختیطراحی و تولید محتوای الکترونیکی
-
4.
مؤلف : پورجمشیدی، مریم ؛ زنگنه، حسین ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 84 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیبازدههای شناختییادگیری وارونهارزشیابی از یادگیرییادگیری از ارزشیابییادگیری وارونه فردی
-
5.
مؤلف : مومنی راد، اکبر ؛ پورجمشیدی، مریم ؛ زنگنه، حسین ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1394، سال ششم - شماره 2 ISC (28 صفحة - من 133 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتتحلیل محتوای کیفیآموزش الکترنیکیاجتماع یادگیریالکترونیکیدانشجویانمقولهاجتمـاعمصاحبه
-
6.
مؤلف : زنگنه، حسین ؛ موسوی، سیده رقیه ؛ بدلی، مهدی ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1392، دوره سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتابتکارتفکر خلاقخلاقیتپرورش تفکر خلاق
-
7.
كاتب مسؤول : زنگنه، حسین ؛ مؤلف : پورجمشیدی، مریم ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 59 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیسنجشرضایت تحصیلیآموزش مجازییادگیری همیارانهفعالیت یادگیریدانشجویانرضایتارزشیابیعملکرد تحصیلی دانشجویانهمتایان
-
8.
كاتب مسؤول : پورجمشیدی، مریم ؛ مؤلف : زنگنه، حسین ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1401 - شماره 114 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 205 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیانعطاف پداگوژیکیتطابق رسانهتدریس آنلاین-آفلاینیادگیری وارونهرضایت دانشجویانتدریسرسانهروش تدریس