-
1.
مؤلف : قدیمی یردوقدی، رضا ؛ كاتب مسؤول : حافظیان، دکتر مریم ؛
مجلة:مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی»تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 143 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:هوش اجتماعیدینداریخودمتمایز سازیمعلمان.
-
2.
مؤلف : علی نیا، محمد ؛ حافظیان، مریم ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»پاییز 1396، سال هشتم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیهوش سازمانیکیفیت فنآوری اطلاعات
-
3.
مؤلف : شهسواری، تهمینه ؛ حافظیان، مریم ؛ كاتب مسؤول : سلیمانپور عمران، محبوبه ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مهر و آبان 1400 - شماره 50 التصنيف A+ (Azad University/ISC (17 صفحة - من 56 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مدلآموزش و پرورشمدارس یاددهندهمدارس یادگیرندهکارکنانسازمانسازمان یادگیرندهمدیرانمؤلفۀمدارس یاددهنده
-
4.
مؤلف : حافظیان، مریم ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»بهار 1396 - شماره 33 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 83 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:خروجیانکوباتورهای دانشگاهیشرکتهای زایشی
-
5.
مؤلف : حافظیان، مریم ؛ صالحی، محمد ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1395 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهخدماتشرکت های زایشیانکوباتورهامولفه های اثرگذارانکوباتورهای دانشگاهیمراکز رشدپژوهش
-
6.
مؤلف : شادمهر، عذرا ؛ كاتب مسؤول : حافظیان، مریم ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 244 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسبک زندگیدانش آموزانمادرانسواد مالی
-
7.
مؤلف : قلی پور، مریم ؛ قربانی، محمود ؛ حافظیان، مریم ؛ كاتب مسؤول : افراسیابی، رویا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (35 صفحة - من 35 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیدانشگاه نوآوردانشگاههای آزاد خراسان شمالینوآوریدانشاطلاعاتکارکنانفناوری اطلاعاتدانشگاهدانشـگاهپژوهشسازمان
-
8.
مؤلف : خزاعی، محمد ؛ حافظیان، مریم ؛ كاتب مسؤول : افراسیابی، رویا ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مهر و آبان 1401 - شماره 56 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 214 إلی 231 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیطراحی مدلمدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)آموززش و پرورش