-
1.
كاتب مسؤول : اسگندری، کریم ؛ مؤلف : میراب خانباغی، نگین ؛ جمشیدی، شادی عرفای ؛ فتحی عبداللهی، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (33 صفحة - من 105 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیبانک ملتبازاریابی داخلی
-
2.
كاتب مسؤول : اسگندری، کریم ؛ مؤلف : بیگلو، لیلا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 69 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار خرید سازمانیبازاریابی صنعتیخرید صنعتی
-
3.
مؤلف : اسگندری، کریم ؛ رمضانی، مجتبی ؛ گلی، سمانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 67 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بانکهای دولتیبرندسازی شخصیرهبران سطح پنجم
-
4.
كاتب مسؤول : اسگندری، کریم ؛ مؤلف : سلیمانپور، سهیلا ؛ عرفای جمشیدی، شادی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 التصنيف A (Azad University (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دهان به دهانویترینویترینگردی
-
5.
مؤلف : بیگلو، لیلا ؛ اسگندری، کریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1395، سال یازدهم - شماره 33 (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:برندبازاریابی داخلیبرندسازی داخلیبرند کارفرما