-
1.
مؤلف : بهرامی، فاطمه ؛ آدم زاده، فاطمه ؛ مختاری، سمانه ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1390 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 23 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:اختلالات یادگیری نوشتاریروش راهبردهای شناختی(مدل سکستون-مدل انگلرت)دانشآموزاناختلالآموزشنوشتنبیان نوشتاریاختلال یادگیری
-
2.
مؤلف : آدم زاده، فاطمه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»دی 1386 - شماره 73 ISC (6 صفحة - من 2 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:درمانلالیکودکانفعالیت بدنیمدرسهدانشآموزان
-
3.
مؤلف : آدم زاده، فاطمه ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجلة:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار 1386 - شماره 74 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 57 إلی 72 )
-
4.
مؤلف : آدم زاده، فاطمه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1386 - شماره 68 و 69 ISC (10 صفحة - من 2 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:آموزشدانشآموزانبیان نوشتاری