-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی ابرقوئی، محسن ؛ مؤلف : فلسفی نژاد، محمدرضا ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان 1395، دوره هفتم - شماره 4 (12 صفحة - من 334 إلی 345 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیفرسودگی تحصیلیاسترس ادراک شدهفشارزاهای آموزشی
-
2.
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسهمحور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی
مؤلف : خاکسار، مریم ؛ درتاج، فریبرز ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 111 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مدرسهمحوربسته آموزشیسرزندگی تحصیلیتئوری انتخات
-
3.
مؤلف : فلسفی نژاد، محمد رضا ؛ عزیزی ابرقوئی، محسن ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیحمایت اجتماعیفرسودگی تحصیلیکمالگرایی ناسازگارانهدانشجویانمدل
-
4.
مؤلف : اصلانی، جلیل ؛ علیزاده، حمید ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ فرخی، نور علی ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»پاييز 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 6 إلی 24 )