-
1.
مؤلف : پورسعید، محمدمهدی ؛ برزگرپور، محبوبه ؛ شجاعی، فرزانه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 120 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیاینستاگرامبرندسازی مکانرویکرد داده کاویمکانشبکه اجتماعی اینستاگرامپستکامنتگردشگریمقاصدقانون
-
2.
كاتب مسؤول : پورسعید، محمدمهدی ؛ مؤلف : فرقانی، محمدعلی ؛ عباسزاده ابراهیمآبادی، رضا ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1399 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 88 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندنظریه زمینهایحملونقل هوشمند
-
3.
كاتب مسؤول : ده یادگاری، سعید ؛ مؤلف : اشرف زاده افشار، افسانه ؛ هروی، مرضیه ؛ پورسعید، محمد مهدی ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی»بهار 1402- شماره 3 (18 صفحة - من 78 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگرامشبکههای اجتماعیدادهکاویبرندسازی کارآفرینانه
-
4.
كاتب مسؤول : پورسعید، محمدمهدی ؛ مؤلف : شجاعی، فرزانه ؛ نیک نفس، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 473 إلی 501 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیاینستاگرامبرندسازی مکانرویکرد دادهکاویگردشگریمکانپستشبکه اجتماعی اینستاگرامکامنت