-
1.
مؤلف : پوشنه، کامبیز ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین 1390 - شماره 107 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (1 صفحة - من 5 إلی 5 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات یادگیری ریاضیدرمانیمداخله
-
2.
مؤلف : پوشنه، کامبیز ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین 1390 - شماره 107 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 31 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:ناتواني يادگيري رياضيفهم عددغربالگري و تشخيص زودهنگامتشخیصکودکفهم
-
3.
مؤلف : پوشنه، کامبیز ؛ شفیعی فر، الهام ؛ توکلی طرقی، الهام ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن 1391 - شماره 113 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 25 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مدل تشخیصی ناتوانی یادگیری1مدل ناهماهنگی هوشبهر– پیشرفت2مدل پاسخ به مداخله3مدلپیشرفتکودکانآموزش
-
4.
مؤلف : صیام پور، نجمه ؛ شاه میوه اصفهانی، آرزو ؛ پوشنه، کامبیز ؛ قمرانی، امیر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»شهریور 1392 - شماره 119 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 51 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:کودک در خود ماندهمهارت های تقلیدروش آموزش تقلید متقابلکودکتقلیددرمانی
-
5.
مؤلف : صمدی کلی، رضا ؛ پوشنه، کامبیز ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1382 - شماره 20 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 57 إلی 63 )