-
1.
مؤلف : حیرانی، الهه ؛ رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»زمستان 1391 - شماره 5 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشهداستراتژیهای بازاریابیکتب کودک و نوجوان
-
2.
مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛ خاک مردان، سمانه ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»تابستان 1392 - شماره 7 (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد شرکتمشتری گراییرقیب گراییهماهنگی بین بخشی
-
3.
مؤلف : سعیدی، سمیه ؛ رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»بهار 1392 - شماره 6 (13 صفحة - من 75 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کتاب الکترونیکیبازاریابی وبمزایا و ارزش برای مشتریانهزینه برای مشتریانحق انتخاب مشتریسهولت برای مصرف کنندگان
-
4.
مؤلف : نیک دست، آرش ؛ رجوعی، مرتضی ؛ مقدسی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»پاییز 1392 - شماره 8 (26 صفحة - من 61 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکسیستم اطلاعات مدیریتعملکرد بازاریابیسیستم های اطلاعاتی اینترنت به چاپاتوماسیون و گردش کاری دیجیتالصنعت چاپ ایران
-
5.
انتخاب استراتژی مطلوب بهره برداری از کاغذهای بازیافتی در صنعت چاپ با استفاده از مدل SWOT و AHP گروهی
مؤلف : صلاحلو، معصوم ؛ رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»تابستان 1392 - شماره 7 (11 صفحة - من 61 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت چاپماتریس SWOTتکنیک AHPکاغذهای بازیافتی
-
6.
مؤلف : ایلانی، ریحانه ؛ رجوعی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»پاییز 1391 - شماره 4 (11 صفحة - من 9 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:سیستم اطلاعات مدیریتعامل انسانیصنعت چاپعامل سازمانیعامل تکنولوژی (فنی)