-
1.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
2.
مؤلف : امینی کسبی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنوسازی لوگونگرش به لوگوشخصیت لوگوطرح لوگو