-
1.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:مدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبتبلیغاتاثربخشی تبلیغاتپژوهش
-
2.
مؤلف : امینی، مائده ؛ کاظم نژاد، انوشیروان ؛ غلامی فشارکی، محمد ؛
مجلة:طب انتظامی»زمستان 1396،سال هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (5 صفحة - من 32 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:انتظارنگرشآگاهیازدواجمطالعات اعتبارسنجی