-
1.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ الوندی، هومن ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1390 - شماره 13 (31 صفحة - من 133 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:رسانهنگرش به هدفمندی یارانههاافکار عمومیجامعهنگرش سیاسیمیزان استفاده از رسانهوسایل ارتباطجمعی
-
2.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ لطیفی، سیدرضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1394 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:دسترسیروابط خانوادگیروابط اجتماعیجذابیتمدگراییاحساس نیازنحوه گذراندن اوقات فراغتدختران نوجوانسبک زندگی
-
3.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثرات
-
4.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1389، سال پنجم - شماره 10 (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
-
5.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1392 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامیاطلاع رسانی به موقع
-
6.
مؤلف : پرپنچی، سیدابوالفضل ؛ نیرومند، لیلا ؛ ملکیان، نازنین ؛ كاتب مسؤول : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 21 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیروابط خانوادگیسواد رسانه اینوجوانان تحت حمایت کمیته امداد
-
7.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ ملکیان، نازنین ؛ شاهکوهی، سبیکه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثرات
-
8.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ واحدناوان، عارف ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1390 - شماره 12 (19 صفحة - من 219 إلی 237 )
-
9.
مؤلف : نیرومند، لیلا ؛ ذهابی، شایسته ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1393 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (8 صفحة - من 119 إلی 126 )
-
10.
کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398)
مؤلف : فرج اللهی، مهدی ؛ صادقی لواسانی، نادر ؛ كاتب مسؤول : نیرومند، لیلا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1400 - شماره 52 (13 صفحة - من 7 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:انتخاباتاقناعاینستاگراممشارکتسیاسی