-
1.
مؤلف : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1393 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرفتار مصرفکنندهوفاداریارزش ادراکشدهورزشمدیرانبرنامهریزى
-
2.
كاتب مسؤول : زهره وندیان، کریم ؛ مؤلف : خسروی زاده، اسفندیار ؛ هنری، حبیب ؛ محمودی، احمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 429 إلی 444 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتماشاگران فوتبالتصمیمات رفتاریکیفیت فنیکیفیت عملکردیکیفیت زیباشناختی
-
3.
مؤلف : هنری، حبیب ؛ شجاعی برجوئی، سهیلا ؛ فریدفتحی، اکبر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1393، سال اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (7 صفحة - من 99 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیاستخر
-
4.
مؤلف : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترفتار مصرف کنندهفرهنگ بازارگراییهوشمندی بازار