-
1.
مؤلف : ارجمندنیا، دکتر علیاکبر ؛ ملکی، سمانه ؛
مجلة:رویش روان شناسی»خرداد 1398 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 101 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریحافظه فعالاختلال خواندنخواندناطلاعاتکودکان
-
2.
مؤلف : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ عاشوری، محمد ؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛
مجلة:رویش روان شناسی»تابستان 1396 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 35 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:انضباط قاطعانتظارات واقع بینانهفرزندپروری مثبتبرنامه فرزندپروری مثبتکودکانوالدینآموزشاجتماعیرفتاریمهارت
-
3.
مؤلف : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ فراهانی، دکتر علی ؛
مجلة:رویش روان شناسی»خرداد 1398 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیحافظه فعالکارآمدی تحصیلیاطلاعاتکودکانهمکاراندانشآموزانآموزشعملکرد
-
4.
كاتب مسؤول : موسوی، سیده فاطمه ؛ مؤلف : افروز، دکتر غلامعلی ؛ ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛ غباری بناب، دکتر باقر ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مرداد - شماره 86 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:تعارضاختلال کاستی توجهکودک, نزدیکی, وابستگی.بازی درمانی خانوادهمحوررابطه والدین
-
5.
كاتب مسؤول : کاظمی، نواب ؛ مؤلف : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مرادی، ریحانه ؛ محمدی، سید تقی ؛ صادقی فرد، مریم ؛
مجلة:رویش روان شناسی»فروردین 1399 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 27 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:مادراننشخوار فکریبهزیستی روان شناختیبرنامه آموزش خود شفقتیبهزیستی روانیاختلال یادگیری خاصآموزش