-
1.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ مؤلف : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 241 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 153 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 184 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند
-
4.
مؤلف : سالار، جمشید ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1393 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادمدل معادلات ساختاریبانکداری الکترونیکیتمایل به اعتمادعقاید اعتمادساز