-
1.
مؤلف : دانشجو، فاطمه ؛ حسنی، حسین ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانکمالگرایی منفیتنیدگی تحصیلیترس از ارزیابی منفیاجتناب تجربهای
-
2.
مؤلف : برزگر بفروئی، کاظم ؛ عارف منش، مروارید ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 59 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانعوامل شخصیتاهمال کاری تحصیلیابعاد چشمانداز زمان
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، رویا ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1401 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 70 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ذهن آگاهیتابآوری روانشناختیخودکارآمدی خلاق
-
4.
مؤلف : پورچیت ساز، فاطمه ؛ زارع، مریم ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1402 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 176 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات خواندنمهارتهای خواندنراهبرد درک مطلبنقشهبرداری از داستانخواندندانشآموزاندرک مطلبآموزشمهارت