-
1.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 231 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحة - من 780 إلی 789 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری